HOT LINE
Co je Hot-Line a podmínky, za jakých je poskytován
HOTLINE
- Služba Hot-line je služba placená prostřednictvím systémové podpory.
- Cílem této služby je pomoci uživateli odstranit překážku, která brání v bezchybné práci se systémem Helios Orange poskytnutím potřebných informací.
- Pokud nelze překážku/problém odstranit, je cílem hot-line snaha odhalit podstatu problému a navrhnout následné možné řešení nebo další postup související s odstraněním problému.
Převzetí problému a nasměrování co s ním dál :
- Školení
- Konzultace
- Odkaz na poradnu
- Reklamace
Služba Hot-line pro produkt Helios Orange je poskytována telefonicky a elektronicky, což znamená, že tyto formy lze dle potřeby a vhodnosti kombinovat. Elektronická forma služba Hot-Line je formou elektronické pošty, pomocí které může být požadavek přijet a následné řešení muže být předáno telefonicky nebo elektronicky. Naopak telefonický požadavek může být zaznamenán a řešení předáno uživateli elektronicky.
Služba Hot-line pro produkt Helios Orange je omezena v rámci poskytované telefonické formy co do délky realizované komunikace na 5-10 minut. Důvodem je nezbytnost zachování provozuschopnosti služby a umožnění všem uživatelům předání dotazů a požadavků.
Služba Hot-line neobsahuje:
- Školení (objasňování základních vlastností systému, které jsou předmětem produktových školení, nebo není jednoznačně uvedeno v dokumentaci)
- Konzultace (zásah do nastavení systému nebo do dat systému)
- Metodický návrh (komunikace delší než 15 min je již považována za započatou půlhodinu konzultace)
- Instalace systému nebo jeho komponent
- Oprava dat, zásahy do dat
- Technické konzultace (instalace infrastruktury nebo jejich částí: SQL, OS, nástroje, včetně hledání a odstraňování problémů souvisejících s těmito částmi)
- Legislativní poradenství
- Poradenství v oblasti podnikových procesů
- Technologické a integrační poradenství
- Konzultace k produktům třetích stran (excel, bankovní SW)
- Nástroje přizpůsobení (tvorba sloupečků, celých formulářů)
Služba Hot-line pro produkt Helios Orange je poskytována pro:
Proškolené uživatele systému Helios Orange, kteří jsou ve smluvním vztahu souvisejícím s používáním nebo administrováním systému Helios Orange (nebo pracovním poměru) k vlastníkovi práv na licenci systému Helios Orange.
Kontakty na hot line Asseco Solutions naleznete na www.helios.eu/cz/kontakty/hotline-kontakt.html , kontakty na konzultanty ASG jsou uvedeny na titulní stánce těchto stránek.